"Virrasszatok tehát, mert nem tudjátok, mely napon jön el uratok." Mt 24:42

"De megmenekül mindenki, aki segítségül hívja az ÚR nevét, mert a Sion hegyén és Jeruzsálemben lesz a menedék az ÚR ígérete szerint, és azok menekülnek meg, akiket elhív az ÚR." Joel 2:32

 

 Az alábbi írás egy ördögűzés alatt elhangzott szöveg írott verziója. 

Lucifer megvallja ördögi tervét az emberiség ellen.

 
-A Szent Szűz nevében parancsolom neked, hogy mondd el az igazságot, ami Krisztus Egyházában történik!
 
-Jaj, azt a nevet ne, csak azt ne! Annak a névnek csak a hallatára végtelen kín fog el engem és bennünket démonokat. Nem akarok beszélni, de a Magasrendű Asszony beszédre kényszerít, te undorító pap. A Katolikus Egyház támadás alatt áll. Az ördögi erők elszabadultak annak a Jegyese felé, akit felfüggesztettünk a keresztre. Ez az utolsó csapás, amit az Egyházára mérünk. A pápa lemondatása megnyitja az utat a frontális támadásunkhoz. Az ott fent vissza akar térni a földre, hogy mikor, hol és hogyan, nem tudom, de érzem, hogy az a nap már nagyon-nagyon közel van. Az erőm egyre gyengül, ezért kell koncentrálnom, hogy visszanyerjem az energiáimat, hogy a milliárdnyi démonjaimat az Apostoli Szentszék ellen tudjam fordítani.Nem elég a korrupció, a pénzsóvárság, a botránykeverés, hanem egy olyan támadást kell indítani, amelynek a végkifejlete a Római Egyház pusztulása. 
 
-Isten nevében mondd meg, mit akarsz tenni Isten Szent Jegyese ellen?
 
- Kétezer éve már, hogy mi bukott angyalok az Egyház és a széplelkű politikusok segítségével megpróbáljuk véglegesen megsemmisíteni azt a szörnyűséges Názáreti teremtményt. Sajnos nem sikerült még mert a Mindenhatóhoz tartozik. Minden erőnk feleslegesnek bizonyult, mert a pokol kapui, ahogy azt az undorító Keresztre feszített mondta, nem kerülhetnek fölénybe. De mi nem adjuk fel. Folyamatosan támadjuk, sebezzük, véreztetjük megköszönve azoknak, akik ebben belülről a segítségünkre vannak és a kezünkre adták magukat. El kell foglalnunk a Keresztre szegezett földi helyettesének a trónját bármi áron is bármibe kerüljön is. A szemináriumok elnéptelenítésén dolgozunk a kolostorok bezáratásán, de nem sikerül a rácsok mögötti nők, férfiak imáját elhallgattatni.Vannak még fiatalok, akik az imádkoznak a zárdák csendjében. Az átkozottak! Azok mennyire ártalmasak nekünk akik az életüket szentelik a Magasságosnak.
 
 
 
 

- Isten nevében mondd el, hogy miben mesterkedsz? 
 
-Neeem, neem mondom el. 
 
- Elrendelem Krisztus Szent Vérére, hogy válaszolj a kérdésre. 
 
- Az Ott fenn már belefáradt a bűneitekbe, undorodik az emberek cselekedeteitől, és csalódott a nők magatartásától. A bűnben fuldokoltok. Az emberiség nagy része az enyém, spirituálisan halott és képtelen feléledni. Immáron sok érsek, püspök, pap teljes ellentétben vannak az Egyházatok hagyományaihoz képest, és nincsenek összhangban a pápai konzervativizmussal. A progresszivizmus, a zsinat utáni bizonyos nyitások mögött mi állunk. Mert zavart akarunk, széthúzást, megosztást Szent Péter Trónján(ahogy ti nevezitek) kívül és belül. Higgyétek csak továbbra is, hogy mindez a papocskák meséi, így a pokol felé igyekvők száma egyre nagyobb lesz. Most már sokat nem érnek. 
 
 
 
-A Szent Mártírok Szent Pio és Szent Bernadett nevében mondd meg az igazat Róma Egyházának jövőjéről? 
 
-Nem ismerem a jövőt. Azt csak Ő ismeri. Azt sem tudom, hogy a következő pillanatban mi fog történni, mert azt csak Ő tudja. Nem látok előre eseményeket, csak a jelent. Én csak egyvesztes vagyok, aki fellázadt és mindent elvesztett. Elvesztettem az Paradicsomi létet örökre. De egy célom van: minél több lelket magammal rántani a gyötrelmek királyságába.Így akarom megbosszulni a paradicsomból való kiűzetésemet. Ez az én örök bosszúm. Én nem vagyok örök, csak egy teremtmény vagyok mint ti, de sokkal erősebb, hatalmasabb, ügyesebb, ravaszabb mint ti. A ravaszságomat használom fel a tönkretételetekhez.
 
Elmondom még neked, te undorító pap, hogy rettenetes támadást provokálunk kit a Római Egyház ellen, megremegtetjük a falait, de nem karcoljuk meg a stabilitását. Gazdasági krízist generáltunk, hogy megszegényítsük a a világ népességét, elbátortalanítsuk, aki imádkozik és megmérgezzük a kapcsolatot így eltávolítva az embert Tőle. Semmit nem hagyunk ki és mindenre készek vagyunk ami elválaszthatja a teremtményt a Teremtőjétől.Mindaz ami rombolhat, keresztülvisszük. De most az Egyházra koncentrálunk, és ameddig a mi pusztító munkánk nem megy végbe nem nyugszunk meg. Kértem éveket attól aki Odafönt van. Most ez a mi időnk, tehát neki felkerekedünk annak tudatában, hogy az elnyert idő végéhez közelít. Hallom a Mindenható mennydörgését, aki az én semmi létemre emlékeztet és szófogadásra kényszerít az akaratom ellenére, de neki engednem kell. Az a pápa, aki a Rerum Novarum-ot adta ki, (szerk. "Az új dolgok",XIII. Leó pápa egyik enciklikája, amelyet 1891. május 15-én adott ki), látta amint a misét celebrálta, a démonokat, ahogy a fold felszínére jöttek és mindenütt szétszóródtak. Emiatt írta azt az utálatos imát az Égi Seregek Hercegének, amit mi megsemmisítettünk a szertartás végére. Mára már az egész föld teljesen teli van bukott angyalokkal, amiket ha a lélek szemével tudnátok nézni, látnátok, hogy az egész egy sötétség. Teljes sötétség. Ha látnátok a pokoli szörnyeket a világban körülöttetek, meghalnátok a félelemtől, annyira rettenetes alakúak. És mindezek ellenére mégsem hisztek.
 
 
 
- A Szentháromság nevében mondd meg, mit tervezel az emberiség ellen? 
 
- Elpusztítani minden erőmmel. Rabszolgasorsba taszítani. Egy szóval elkárhoztatni. Ehhez háborúkat, pusztítást, katasztrófákat kell provokálnom, hogy a végső elkeseredettség és istenkáromlás állapotába kerüljenek. A válságot súlyosbítanom kell, egyre több személyt kell nyomorba döntenem, reménytelenség állapotába vezetnem, ahonnan nem tud szabadulni. Aztán át kell radikálisan alakítanom az ún. polgári társadalmatokat egy nagy disznóóllá. Abban tocsogtatlak benneteket, majd onnan tovább húzlak a pokolba. A szolgáim már dolgoznak rajta, el kell végezniük a piszkos munkát, amit megparancsoltam nekik. A földet egy hatalmas temetővé alakítom, ahol a kevés túlélő kénytelen lesz engem imádni, és nekem szolgálni mintha egy isten lennék. És ez az én végcélom: az Ő helyére kerülni. Sokan szertartásban hódolnak nekem. mások megidéznek, míg mások imádnak. De nem tudják, hogy már el vannak kárhoztatva. Egy maroknyi euróért és némi szívességért cserébe nekem adják magukat a karmaim közé kerülve. Meglátjátok mit teszek az Egyházatokkal, micsoda egyház szakadást provokálok, legrosszabbat ami eddig történt. Meglátjuk mennyien kerülnek Őhozzá és mennyien én hozzám. Az idő a végéhez közeledik és én azon igyekszem, hogy minél több számban gyűjtsek közületek magam köré. Mindenki egyetlen úrként fog rám tekinteni, akkor is ha egy senki vagyok. 
 
- Szent Gemma Galgani, Szent Teréz, Gyermek Jézus és Szent Maria Goretti nevében mit kell csinálnunk, hogy legyőzzünk téged és megmentsük a lelkünket? 
 
- Neeem neem akarok beszélniiii! Az,az ott Fönn kényszerít, hogy válaszoljak. A Rózsafüzér imádság, az az átkozott korona, ami sok lelket elragad tőlünk és hatalmas ellenünk, egy kalapács, ami összenyom minket. Térjetek vissza az Egyházba, gyónjatok hetente és beszéljetek egymással gyakran. A hibáitokat tartsátok kontroll alatt és kölcsönösen segítsétek egymást. Szeressétek egymást és tükrözzétek vissza magatokban a Bizalom fényét. A békét egyedül a koronával a kezetek közt, a gyakori szentáldozással nyeritek el.
 
Menjetek misére odaadással és tisztelettel bármi ellenségesség árán is. Ő, csakis Ő tud benneteket megmenteni az örök kárhozattól: hatalmas védelmi pajzs a pokol, a kísértések és a Gonosz csábításai ellen. Imádkozzatok Benedek pápáért, aki sokat szenvedett az Egyházban elkövetett bűnökért, melyeknek súlya meggyengítette fizikailag és lelkileg, de le nem győzte. Imádkozzatok a bíborosokért, sokak közülük hozzám tartoznak, imádkozzatok a püspökökért, akiknek maguk felé hajlik a keze. Imádkozzatok a papokért, akiknek szükségük van a ti támogatásotokra. Imádkozzatok az ellenségeitekért, barátaitokért és az ismeretlenekért, a távoliakért és Ő emlékezni fog rátok. Az ott Fönn szomorú, mert nap mint nap látja, hogy sok gyermeke a Pokolba kerül a folyamatos jelenéseinek ellenére, aminek szinte senki sem hisz. Az Ő könnyeit öntsétek az irgalmas állapotért, amelyben sok lélek létezik, végükhöz közeledik és helyét átadja az égi büntetésnek.” 
 
 
 

Athanasius Schneider püspök: A szabadkőművesség a "Sátán eszköze", és az Egyház lerombolása a célja.

 

Athanasius Schneider, Burke bíboros munkatársa és a kazahsztáni Astana segédpüspöke előadást tartott "Mária, minden eretnekség legyőzője" címmel, amelyben felhívta a figyelmet arra, hogy a szabadkőművesség a "Sátán eszköze". Schneider püspök ezt a megállapítását az első londoni Nagypáholy létrehozásával megalapított szabadkőművesség 2017-ben esedékes 300. évfordulójával kapcsolatban tette.

Schneider püspök a szabadkőművesség tevékenységét az elmúlt 300 évben mint forradalmi és felforgató mozgalmakat generáló, zűrzavaros és rejtett működést írja le. Azt mondja, hogy a szabadkőművesség "a Sátán eszköze", amely alapítása óta nagymértékben távol került a nappali világosságtól.

Schneider püspök úr a továbbiakban Szent Maximilián Kolbe visszaemlékezéseire emlékeztetett, amelyeket , Szent Maximilián Kolbe 1917-ben, az első világháború közepén a szabadkőművesség 200. évfordulójának agresszív római megünnepléséről írt. A püspök úr Szent Maximilán Kolbe leírását a szabadkőművességről a katolikus Egyház elleni nyílt hadüzenetként értelmezte. A szabadkőművesek teleszórták Rómát olyan plakátokkal, amelyeken Szent Mihály arkangyal a földe taposva, legyőzve hever a diadalmas Lucifer lábai alatt. A katolikus Egyház elleni tiltakozásképpen még a szabadkőművesség központi meggyőződését, a materialista panteizmust hirdető eretnek dominikánus szerzetes, Giordano Bruno fekete zászlóját is kitűzték. (Bruno szintén tagadta a hit alapvető tanításait.)

1917-ben, megtapasztalva a szabadkőművesek ellenséges magatartását az Egyházzal szemben, Szent Maximilán Kolbe elhatározta, hogy megalapítja a Militia Immaculatae ("A Szeplőtelen Lovagjai") társaságot, Lucifer tevékenységének ellensúlyozására.

Előadásában Schneider püspök kitért arra, hogy a szabadkőművesség célja az, hogy Isten minden tanítását megszüntessék, főleg a katolikus tanítást. Céljuk elérésére a szabadkőművesek sok szövetséget és társaságot hoztak létre. Schneider püspök szerint a szabadkőművesek elsősorban az erkölcs fellazítását igyekeznek elérni, mert meg vannak róla győződve, hogy ha nem rombolják le az erkölcsöt, nem tudják legyőzni a katolikus Egyházat, mert pusztán logikai érvekkel ez nem lehetséges.

Schneider püspök a szabadkőművességről folytatott értekezését azzal folytatta, hogy ma a szabadkőműveseknek az Egyház legyőzése érdekében az erkölcs lerombolásáért folytatott erőfeszítései nagyon megfigyelhetők. Erre válaszként, úgy gondolja, hogy a végén kétségtelenül a szeplőtelenül fogantatott Boldogságos Szűz fogja minden idők legnagyobb eretnekségét, az Antikrisztus eretnekségét eltiporni.

Korábban, 2016-ban Schneider püspök adott egy interjút Daniel Blackman-nak a One Peter Five-ra, amelyben elemezte a szabadkőművesség felforgató hatását.

Schneider püspök: A szabadkőművesség eredendően nem fér össze sem a katolikus Egyházzal, sem a katolikus hittel, eredendően nem összeegyeztethető, mert keresztényellenes. Tagadják Krisztust, tagadják az objektív igazságokat, relativizmust hirdetnek, amely ellentmond az igazságnak és az evangéliumnak. Így a szabadkőművesség filozófiájának tanbeli tévedéseit hirdetik. Ez nem összeegyeztethető sem a kereszténységgel, sem a katolikus hittel.

A szabadkőművességnek ezoterikus vonatkozásai is vannak, amely nem keresztény. Ezoterikus rituáléik és szertartásaik vannak, amelyet nyíltan be is ismernek, és ezek a szertartások ellentmondanak a hitnek. Szimbólumaik és rituáléik azt mutatják, hogy ellene vannak az evangéliumban lefektetett isteni igazságnak - ezek mind arra utalnak, hogy a szabadkőművesség egy másik vallás. Megismétlem, a szabadkőművesség az egy másik, keresztény-ellenes vallás.

Még amikor jó dolgokat cselekszenek, jótékonykodnak és hasonló dolgokat tesznek, még azok is veszélyesek. A jótékonykodásuk nem lehet ok arra, hogy elfogadjuk a szabadkőművességet, pusztán azért, mert jót tesznek. Sohasem fogom elismerni az evangélium isteni igazsága elleni tanításukat és szertartásaikat. Az Egyház sohasem ismerheti ezt el. A Hittani Kongregáció 1983-as nyilatkozata a szabadkőművességről érvényben van. Ennek a nyilatkozatnak megfelelően szabadkőművesnek lenni halálos bűnt jelent - még Ferenc pápa sem változtatta meg ezt a törvényt. Ez a tanítás hivatalos és még mindig érvényes.

Daniel Blackman: 2013-ban Rio de Janieró-ból való visszaútján a repülőn Ferenc pápa utalt a szabadkőműves lobby-ra. Nemrégen Ravasi bíboros az Il Sole 24 Ore olasz lapban a szabadkőművességgel való új párbeszédre és a közös értékek megvitatására tett felhívást. Győztek a szabadkőművesek az Egyházon belül?

Schneider püspök: Természetesen tudjuk, hogy a szabadkőművesség az emberiség minden szintjén az egyik legbefolyásosabb szervezet. Ez tény. Elméletileg, ha valaki egy keresztény-ellenes nagyon befolyásos szervezet vezetője vagy támogatója, nyilván meg fogja kísérelni, hogy beszivárogjon a számára ellenséges szervezetbe, ez logikus. Ezért az is logikus, hogy évszázadokon keresztül megpróbálták és valószínűleg sikerült is beszivárogtatni tagjaikat az Egyház különböző szintjeire - ez teljesen világos számomra.

Nagyon nehéz lenne konkrétan kimutatni, azonosítani, hogy ki a tag. Nagyon bonyolult és veszélyes, mert megvádolhatunk valakit, hogy tag, aztán bebizonyítják, hogy formálisan nem tag. A szabadkőművesség titkossága és ezoterizmusa miatt ez nagyon bonyolult.

Feltételezhető a megnyilatkozásaik alapján, hogy ez vagy az a klerikus, pap, püspök vagy bíboros kapcsolatban áll a szabadkőművességgel. Hallhatunk egyértelműen úgy beszélni egyházi embereket, mintha szabadkőművesek lennének, amikor kinyitják a szájukat, szabadkőművesekre jellemző fogalmakat és kifejezéseket használnak. Lehet, hogy szabadkőműves, de ezt be kellene bizonyítani, de legalábbis, amikor beszél, szabadkőműves szellemisége van, lehet, hogy formálisan nem tag, de egyes püspökök és bíborosok egyértelműen szabadkőműves szellemben beszélnek. Hangsúlyozom, ez nem jelenti azt, hogy ők formálisan is szabadkőműves tagok.

Megjegyzés

Dr. Rudolf Graber, Regensburg püspöke (1903-1992), "Athanasius és napjaink Egyháza" címmel könyvet írt a szabadkőművesek azon tervéről, hogy lerombolják az Egyházat. A könyvben (40. oldal) idéz egy szabadkőműves 1839-ben kelt leveléből:

"Nem szabad egyéniesítenünk a bűnt; ennek érdekében növelni kell a hazafiasságot és az Egyház iránti gyűlöletet, általánosítanunk kell. A katolicizmus többé már nem fél attól az éles tőrtől, amit a monarchia jelent, de ez a két társadalmi szerveződés valószínűleg össze fog omlani a megrontástól; de mi semmi esetre sem hagyjuk magunkat megrontani. Nem, inkább csináljanak belőlünk mártírokat, csak hagyják, hogy népszerűsítsük a bűnt a tömegek számára. Bármit is kíván az öt érzékük, törekedni kell a kielégítésére... Teremtsünk bűnnel teli szíveket, és nem lesz több katolikus. Ezzel a nagy léptékű rontással, amelyet mi folytatunk, az emberek megrontása a klérus által, a klérus megrontása általunk, ezzel a rontással ássuk meg az Egyház sírját."


A SZABADKŐMŰVESSÉG I. 2013.01.08.

 
 
Éva: Drága Testvéreim! Ezt a szót: szabadkőművesség mostanában gyakran halljátok, de talán jó lenne ezzel a fogalommal bővebben megismerkedni. Ehhez a tanításhoz felhasználtam Paul Josef Jakobius: „Utolsó harc a fény és a sötétség között” c. könyvét.

 
 
A szabadkőművesség keletkezése a régi középkorra nyúlik vissza, amikor a román és gót stílusú díszes templomokat építették. Ezekhez az épületekhez a nehéz, durva munkát, a kövek kifaragását a kőművesek végezték. A finomabb, művészi faragásokat, pl. a díszeket, a kőcsipkézeteket, a szobrokat, ablakokat az úgynevezett szabadkőművesek. Azért hívták őket „szabad”-kőműveseknek, mert szabadon mozogtak, oda mentek, ahol szükség volt rájuk. Míg a durva munkát végző kőművesek helyi céhekbe tömörültek, addig a szabadkőművesek szervezetekbe. Kunyhóikat „loge”-nak, páholynak hívták. A szabadkőművesség Angliából származik. A nevükben szereplő „szabad” szóra építették alapelvüket: Az ember az első és legfontosabb, szabadnak kell lenni Istentől, vallástól, erkölcstől. A szabadkőművességet 3 angol férfi alapította: 1. egy protestáns udvari lelkész, 2. egy protestáns ókor-kutató, 3. és egy londoni protestáns prédikátor. 1717-ben alakultak és hárman létrehozták a nagypáholyt. Hamarosan e páholyok elterjedtek Németországban, Franciaországban és mindenfelé. Akik ezekbe a szervezetekbe beléptek, engedelmességgel tartoztak a nagymesternek. Árulásért vagy kilépésért meggyilkolták őket. Ugye, ez a hitleri gestapóra, a testvérgyilkosságra emlékeztet? Ott is mindenki kémkedett mindenki után, és aki hibát követett el, azt megölték.
Hogy ez a szervezet alapelvét, az emberi szabadosságot megteremtse, azok ellen fordult, akik ezt akadályozták: 1. Az állam ellen, mely hozza a törvényeket és betartatja, 2. a pápa és a katolikus egyház ellen, aki a Tízparancsolat törvényeinek figyelembevételére nevel hitre, istenszeretetre. Céljuk lett a királyok és fejedelmek, valamint a pápa és az Egyház megsemmisítése. Azt mondták a szabadkőművesek, hogy minden vallás el fog tűnni, és a tiszta emberiesség vallása, a szabadkőművesség lesz a jövő évszázadok és évezredek vallása. De hát gondoljatok bele, Testvéreim, hová vezet ez az öntörvényűség, a törvény sárba tiprása? A káoszba, a zűrzavarba, a bűn mocskába.
 
 
Most azt szeretném bemutatni nektek, hogy a szabadkőművesek hogyan befolyásolták a történelmet.Ők indították el az I. és II. világháborút, és ők fogják előkészíteni a háttérből a III. világháborút is.
 
Nézzük mi történt az I. világháború előtt!
 
Az angol uralkodó, VII. Edwárd látta, hogy a szabadkőművesség a legnagyobb titkos hatalom. Ezért ő is belépett közéjük, az angol páholy nagymestere lett. Az volt a terve, hogy Ausztriát és Németországot leveri, megdönti a monarchiát és így ebben a 2 országban uralomra kerülnek a szabadkőművesek. Ausztriában ekkor az öreg Ferenc József volt a császár, aki jó katolikus, mélyen vallásos volt. De fiát, Rudolfot a langyos vallású, egyházellenes Erzsébet császárné nevelte. Gyenge jellemű, erkölcstelen fiatalember volt a zseni és az őrült között. Már 18 évesen titkos szabadkőművesek közé keveredett. Angliába került és összebarátkozott VII. Edwarddal, a szabadkőművesek vezetőjével. Ez felbiztatta őt, hogy Ausztriában, apját, Ferenc Józsefet letaszítsa a trónról. De ezt az árulást a császárt védő titkosszolgálat felfedezte és megakadályozta. Erre Rudolf szerelmével együtt főbe lőtte magát. Ezzel meghiúsult az angol szabadkőművesség terve, hogy osztrák-magyar szabadkőműves államot hozzanak létre. Elhatározták, hogy Németországot fogják bekebelezni. Sikerült nekik Olaszországot és Franciaországot a németek ellen fordítani és Belgiumot rávenni, hogy náluk landolhassanak az angol csapatok, hogy alkalomadtán Ausztriát és Németországot letámadhassák. Ausztriában még mindig Ferenc József öreg császár uralkodott, de ott volt mellette a trónörökös, Ferenc Ferdinánd, aki erős kézzel rendet akart teremteni. Ráncba szedte az osztrák-magyar monarchiát. Felvette a harcot a támadó Boszniával. Mint a hadsereg főparancsnoka vezette az ütközetet, amely 1914. júniusában volt. Közben a szabadkőművesek mesterkedései eredményeként a trónörököst, Ferenc Ferdinándot Szarajevóban meggyilkolták. Az osztrák rendőrség kimutatta, hogy a szerb szabadkőműves páholy parancsára ölték meg feleségével együtt. A szabadkőművesség parancsára Oroszország hadat üzent Ausztriának és Németországnak. Folyton a németek győztek, és úgy tűnt, csődöt mondtak a szabadkőművesek. Ebbe a csődbe nem nyugodtak bele. Politikát változtattak: ne legyen háború, de legyen forradalom. Ezzel a forradalommal, amit Wilson szabadkőműves amerikai elnök ajánlott, megdöntötték az osztrák-magyar monarchiát. Így lett vége az első világháborúnak.
 
 
Látjátok, Kedves Testvéreim, mit műveltek a szabadkőművesek? Hátulról, a rejtekből egymásnak ugrasztották a nemzeteket, a végén pedig szörnyű forradalmakat szítottak.
 
 
Nézzük mi volt a II. világháború előzménye?
 
Vajon kinek fordult meg először a fejében egy új világháború terve? Az akkori amerikai szabadkőműves elnöknek Franklin Rooseveltnek. Azt mondta, hogy egész Európát bombatámadásokkal kell megsemmisíteni. Ez lesz a szabadkőművesek jövendő Országa. De nem úgy lett, ahogy Roosevelt gondolta, hanem Oroszország lett a győztes. Jött a nemzetekre a bolsevizmus. Roosevelt, mint elnök és szabadkőműves nagymester nem tudta elfogadni a vereséget. Ezért Japánt izgatta fel. Japán nem akart háborúskodni, de Amerika sokat bosszantotta őket és végül egy ultimátumot adott nekik. A japánok erre úgy válaszoltak, hogy 1000 repülőgépet küldtek és megsemmisítették az amerikai flottákat. 4000 fiatal amerikai tengerész veszett oda.
 
A szabadkőművesek szervezik majd meg a III. világháborút is.
 
A Szűzanya az ecuadori Patriciának ezt mondja: „Közel van a harmadik világháború. Imádkozzatok gyermekeim Kínáért, Oroszországért, Csehszlovákiáért. Imádkozzatok a déli országokért. Ott katasztrófák lesznek. Imádkozzatok Pamamáért, Nicaraguáért, El-Salvadorért. Tartsatok bűnbánatot, böjtöljetek, vezekeljetek! Mondd meg nekik, hogy mindegyiküket nagyon szeretem! Imádkozz sokat Latin Amerikáért és Közép Amerika országaiért. Imádkozz értük. Ezek az országok fognak részt venni a 3. világháborúban. Németország, Anglia is köztük lesz.”
 
Érdekes, hogy Magyarországot és Lengyelországot az európai államok közül kihagyta a Szűzanya! Talán azért, mert ők felajánlották a koronájukat és országukat Neki?
 
Most pedig az Úr Jézus szeretne szólni hozzánk. Jöjj, Szentlélek Isten, hogy Megváltónk szavait méltóképpen tudjam közvetíteni testvéreimnek.
 
 
Jézus:
 
Drága Engesztelő Gyermekeim! Elmondom nektek, hogy ezután a tanítás után mi történik Velem. A pusztában vagyok, bűnös gyermekeim közé igyekszem, hogy kegyelmeimmel felébresszem őket. Szembe jön Velem ellenségem, a gonosz. Öntelten és gúnyosan vigyorogva így szól: „Csak nézz körül itt a Földön! Láthatod, hogy az embereket megnyertem magamnak. Már nem hisznek benned és Atyádban. Sárba tapossák parancsaitokat. A gonosz lelkek és földi szolgáim segítségével a bűn útjára léptek. Kiöltük az erényt belőlük. A végén minden ember az Enyém lesz és pokolba kerül. Legnagyobb szolgálatot tette nekem a szabadkőművesség és a bolsevizmus. Látod? Hiába áldoztad fel magad az emberiségért, egy embert se hagyok neked. Az én követőim és neveltjeim: az Antikrisztus és a hamis próféta mindent megtesznek, hogy elragadják Tőled gyermekeidet, még a leghűségesebbeket is.”
 
 
 
Én, Jézus erre így reagálok:
 
„Tévedsz, gonosz. Mutatok neked valamit. Jöjj Velem az űrbe. Nézd, itt a Föld bolygó! Sűrűn tele van égő gyertyákkal. Minden gyertyaláng egy engesztelő közösséget jelent.” A Sátán nevet és leheletére a lángok harmada kialszik. Én, Jézus így folytatom: „Szentlelkem hatalmasabb nálad. Azon nyomban leszáll a Földre és Szeretetlángjával újra éleszti a kialvó engeszteléseket. Azt is megmutatom neked, hogy mikor elhatalmasodnak híveimen a te gonosz megbízottjaid, maradék Egyházam tovább él a rejtekekben. Hamarosan cselvetéseidnek vége. A 3 legnehezebb nap után eljövök dicsőségben égi seregemmel és Téged csatlósaiddal együtt megláncolva a pokolra küldelek. Nézd! Mutatom neked az Új Világot. Látod ezt a fehér ruhás tömeget? Örülnek, ujjonganak. Ők az Én hűséges követőim, a Mennyország örökösei. Ők az Én Egyházam, mely legyőzhetetlen, örökkön örökké fennmarad.”
Azután így szóltam hozzá fenséggel és hatalommal: „Most pedig távozz Tőlem, Sátán, ne merj kísérteni tovább, mert Én vagyok a te Urad, Istened!” Mutató ujjammal megérintettem a mellét és ő azonnal köddé vált.
 
Drága Gyermekeim! Bízzatok Bennem! Csak imádkozzatok, engeszteljetek, harcoljatok és Én végső győzelemre vezetlek benneteket.
 
Megáldalak titeket a remény lelkületével: az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.”

 
 
 
 
2013.01.15.

 
SZABADKŐMŰVESSÉG II.
 
 
 
Éva: Kedves Testvéreim! Ma újra rám bízta az Úr, hogy készítsek egy másik beszámolót is a szabadkőművességről, mégpedig az egyházi szabadkőművességről.
 
Egy idézettel kezdem a Jelenések Könyvéből.
 
János így szól:
„Akkor láttam, hogy egy hatalmas angyal száll le az égből… Kezében kibontott kis könyvtekercset tartott. Azután az égi hang újra szólt hozzám: „Menj, vedd el a nyitott könyvet az angyal kezéből, aki a tengerben és a földön áll.” Odamentem az angyalhoz, hogy adja át nekem a könyvecskét. Így szólt hozzám: „Nesze, nyeld le! Keserű lesz tőle a gyomrod, de a szád olyan édes, mint a méz.” Elvettem és lenyeltem.
 
 
Testvéreim! Ez a könyvtekercs a lepecsételt Igazság Könyve volt, azért kellett Jánosnak lenyelnie, hogy a tartalma ne kerüljön kinyilatkoztatásra egészen az idők végéig, akkor majd felfedhető lesz.
 
Most érkezett el ennek az ideje. Ez a könyv az Igazság Könyve, az ír látnoknőé, és Isten üzenetei vannak benne, az eddig elrejtett titkai a jövőről. János gyomrának azért volt keserű, mert sokak számára az igazság megismerése keserűséget és félelmet okoz. Szája azért érezte édesnek, mert ez az igazság édes azoknak, akik elfogadják Isten irgalmát, szeretetét, elismerik bölcs terveit. Az Igazság Könyvének egyik titka azt fedi fel, hogy a szabadkőműves csoportok, melyek Angliából indultak és terjedtek szét az egész világban, összeesküvést szőttek Isten és minden terve ellen. Ez az összeesküvés azzal indult, hogy a szabadkőművesek beszivárogtak az Egyházba.
 
 
Ugye ismeritek a Szentírásból, a Jelenések könyvéből a két vadállatot?
Az egyik a tengerből emelkedett ki, a párduchoz hasonlított, a Sátán erővel és hatalommal ruházta fel: ez Testvéreim, a szabadkőművesség jelképe. A másik vadállat a szárazföldből jött elő, a bárányhoz hasonlított. Ez az egyházi szabadkőművességet jelenti. 
Beékelődtek a hierarchia tagjai közé, papok, szerzetesek közé. A templomba járó hívek között is van belőlük. A szabadkőművesek az ateista, egyház- és Isten ellenes érzelmű tagjait a papi szeminárium szolíd, tiszta szívű hallgatói közé küldik. Ezek a ravasz, báránybőrbe bújt farkasok hamarosan püspökök, bíborosok lesznek, és belülről bomlasztják az Egyházat. Közülük egyesek tanítani fognak a szemináriumban és a kispapokat félreinformálják. Képzeljétek csak, egyik nap felhívott egy anya, akinek mindkét fia papnak készül. A nagyobbik, aki már utolsó éves, majdnem sírva panaszkodott, hogy az egyik paptanár kifejtette, hogy a meséket nem kell elhinni, ugyanis Jézus személye nincs jelen valóságosan az Oltáriszentségben, mely csak az utolsó vacsora emlékeként van a szentmisén. Megdöbbenten hallgattam ezt a hírt a telefonban. Hiszen az ilyen tanár keze alól kikerült és felszentelt fiatal papok ki tudja, hány százaléka nem fog hinni a valóságos jelenlétben, és ezt a hamis elméletet ülteti bele hívei lelkébe.
 
 
Ezek után már nem is kételkedek abban, hogy a múltban is a nem odavaló elemek hozták az Egyházba a reformokat. A pápák a hagyományok hívei, a Szentlélek vezeti őket.
Higgyétek el, nem ők találták ki az újításokat. Ti még emlékeztek a szép fehér csipketerítővel borított áldoztató rácsokra. A mi drága Jézusunk milyen boldog volt, hogy mi, az Ő gyermekei szentáldozáskor térdeplésünkkel hódolatunkat fejezzük ki iránta, Ég és Föld leghatalmasabb ura iránt. Az egyházi szabadkőművesek befolyására hamarosan bevezették a másik tiszteletlenséget: a kézben áldoztatást. Szomorúan nézem az elsőáldozók szentmiséjén, hogy a gyermekek ezt a szent cselekményt külső tiszteletadás nélkül végzik. Úgy tanítják meg nekik, hogy a Szentostyát állva és tenyerükkel vegyék magukhoz. Azután tekintsetek a szembe misézésre. A papok, ellentétben a régi évszázadok szokásával, hátat fordítanak a szentségi Jézusnak, aki be van zárva a tabernákulumba. Azután az egyházi szabadkőművesek nyomására megszüntették a latin nyelvű szentmisét, mely azelőtt az Egyház egységét fejezte ki. Régen bármelyik országban elmehettünk templomba, értettük a mise menetét. Megszoktuk a latin szavakat és a fordítását olvashattuk az imakönyvből.
 
 
Az is a szabadkőművesek beszivárgását jelenti az Egyházba, hogy a templomokban lecsökkentik a különböző vallásgyakorlatokat. Sok testvér azzal a panasszal fordul hozzám, hogy falujukban vagy városukban egyáltalán nincs szentségimádás. Mások mondják, hogy nem engednek rózsafüzért imádkozni a szentmisék előtt. Sok helyen különböző indokkal megszüntetik az engesztelést Isten Házában. A szentgyónásokat is helyenként elsorvasztják, mondván, ott a közgyónás.
 
A Sátán hatására az Egyház szerkezetébe is beleszólnak a szabadkőművesek. Nézzük a nemzeti püspöki konferenciákat. A II. vatikáni zsinat után hazatértek a püspökök és saját nemzeti konferenciát létesítettek. Olyan irányba fejlődtek, hogy a Vatikán egyre kevesebb szerephez jusson náluk. Lassan a püspök személyes felelőssége megszűnik, együtt döntenek mindenről. Ez olyan eljárás, amire nem volt példa a történelemben.
 
Jézus Krisztus utolsó prófétájához, az ír látnoknőhöz így szól: 
 
„A katolikus Egyház az Antikrisztus első számú célpontja és ő addig nem fog megállni, ameddig Egyházam vezetőinek legalább a felét el nem térítette ezen a Földön. Olyan felkészületlenek a bíborosaim, püspökeim és pap fiaim, hogy nem képesek felismerni azokat a kifinomult változásokat, melyek a saját köreikben észlelhetők. Szegény, szeretett szolgáim! Sokan közülük csak ártatlan gyalogosok az élet sakktábláján, ki vannak szolgáltatva azoknak a sötét erőknek, a szabadkőműveseknek, akik óvatosságból nem fedik fel kilétüket.”
 
 
Az Antikrisztus csatlósainak, a szabadkőműveseknek az a feladata, hogy a lelkeket romlásba vigyék, amikor bálványimádásra késztetik őket. Az utóbbi 40-50 évben az emberiség elé undorító bálványokat állítottak: a pénzt, a vagyont, a szabad szerelmet, a homoszexualitást. A legnagyobb bálvány, amit imádtatni fognak mindenkivel: a hamis Krisztus, a tengerből kiemelkedő, párduchoz hasonló vadállat, az Antikrisztus. Az ökumenizmus jegyében az összes vallást világegyházba tömörítik. Ezek az egyházi szabadkőművesek hamis próféták lesznek és próbálják elhitetni velünk, hogy szavaik Istentől valók. Azért küldi őket az Antikrisztus és a Sátán, hogy felkészítsenek titeket a következő pápa fogadására, aki a Hamis próféta lesz. De most még van egy akadály előttük: XVI. Benedek pápa. Tervbe vették, hogy elüldözik vagy megölik. Egyenlőre próbálják rávenni a reformokra: a cölibátus eltörlése, az abortusz törvény, az eutanázia engedélyezése, az egyneműek házasságának bevezetése. Ha a pápa engedne ezeknek a bűnös reformoknak, a 10 parancsolat ellen cselekedne, már nem lenne az a szikla, amelyre Krisztus az Egyházat alapította. Ez soha nem lesz, mert Jézus azt ígérte, hogy a „pokol kapui sem vesznek erőt rajta”.
 
A szabadkőművesek nemcsak a pápa ellenségei, hanem a Tanítóhivatalé is. Régimódinak, középkorinak, elmaradottnak tekintik. Ha meg akar maradni, át kell alakulnia az új idők szelleméhez. Az evangéliumot is elítélik, korszerűtlennek tartják. El akarják taposni a vallást, főleg a katolikust és az emberiséget hitetlenségbe, pogányságba sodorni.
 
De ne féljetek, Testvéreim az Egyházat nem lehet eltiporni. Titkos helyeken, pincékben, lakásokban működik tovább. Jézusnak vannak lánglelkű, bátor, elszánt pap fiai, akik lángoszlopként vezetnek bennünket. Szentmiséket tartanak majd a rejtekekben és kiszolgáltatják nekünk a szentségeket. Az Egyház Isten oltalma alatt lesz, és új fényben, megtisztulva fog kikerülni a megpróbáltatásokból.
 
Még a szabadkőműves szimbólumokról szeretnék szólni néhány szót.
Az emberiség történetét jelképek, szimbólumok kísérik, melyekkel mutatni akarnak valamit. Pl. ilyen jelkép a kereszt, Krisztus megváltásának jele. A náci uralom szimbóluma a horogkereszt, a szovjet hatalomé a vörös csillag és a vörös zászló.
A szabadkőműveseknek is vannak szimbólumai. Ilyen a pentagram, amit boszorkányszögnek neveznek. Ez egy ötágú csillag, a belsejében ötszög van. A sugárzó csillag, Lucifer, a fényhordozó jelképe. Kifejezi az Istentől megszabadított embert, aki széttárt karokkal terpeszállásban áll. Ha a csillag fordított, egy hegyén áll, akkor sátánközpontúságot jelent. Ezt a szimbólumot a szabadkőművesek mindenhová belopják: ruhákba, reklámokba, cipőkbe, játékokba, ékszerekbe, futball-labdákba, még a kegytárgyakra, rózsafüzérekre is igyekszenek rárakni. Olyan kegytárgyakat, rózsafüzéreket ne terjesszünk, amelyeken egyértelműen láthatók ezek a jelképek.
 
 
A másik szabadkőműves jelkép az ököl, amely a tengerből kiemelkedő vadállat jelképe, az erőszaké. A nyitott ököl, amikor a mutató és középső új V alakban szét van terjesztve és a többi új bezárva, az a meghamisított Krisztus jelet, a hamis pápa jelét mutatja. Ezt a szimbólumot „Győzelem-jelként” hozták forgalomba.
 
A negyedik a sarló és a kalapács. A kalapács a hatalom és erőszak, a vadállat szimbóluma. A sarló a hamis papság jele, a hamis ellen -egyház szimbóluma, de jót is jelent, a Holdat, a holdsarlót, mely a jelenések könyve szerint Szűz Mária lába alatt van, az Ő győzelmét szimbolizálja az utolsó időkben.
 
Ezután a Mennyei Atya kíván szólni hozzátok. Jöjj, Szentlélek, segíts nekem, hogy az Atya szavait méltóképpen tudjam közvetíteni!
 
Drága engesztelő Gyermekeim!
 
Ne féljetek, Én vagyok Mennyei Atyátok és Éván keresztül szólok hozzátok. Elmondom, mit látok.
Szent Fiam hatalmas alakjának körvonalát fényből. Az Ő teste az Egyház. Az igaz, hogy beletartozik a győzedelmes és a szenvedő Egyház is, de most csak titeket, a küzdő Egyházamat mutatom meg benne. Ott hemzseg a belsejében a sok ember, hívők és hitetlenek, tiszták és bűntől feketéllők, férfiak és nők, gyermekek, fiatalok, öregek. Mindenki a szokásos életét folytatja: esznek, isznak, dolgoznak, szórakoznak, imádkoznak, engesztelnek, templomba járnak, rabolnak, fosztogatnak, házasságot törnek, paráználkodnak, betegségekben szenvednek. Látom, hogy a föld mélyéből démonok jönnek fel undorító szörnyalakokban és ellepik őket.
Fülükbe vallásellenes, istenkáromló szavakat suttognak és titkos szervezetekbe terelik őket. Ezek a szabadkőművesek.
Hamis jelszavakkal, mint szabadság, egyenlőség, testvériség, szeretet, szabad szerelem, önmegvalósítás, sok hiszékeny embert toboroznak maguk köré. Zakójukban jelvényeket hordanak: pentagram, sarló és kalapács, zárt ököl, nyitott ököl.
Vezetőjük kimagaslik közülük és egy földgömböt tart magasan a kezében és ezt kiáltozza lelkesen: „Világkormány, egységes világvallás, Új Messiás!”
Híveit csatasorba rendezi. Célpontja a Római Katolikus Egyház és feje, a Pápa.
Fegyverük a hazug szó, az új bálványok, a szabadosság, a bűn. Az Egyházon mély sebeket ütnek.
Jézus szeméből patakokban hullik a könny, Szent Szíve teljesen el van borítva tövissel.
Tagjai közül a legbuzgóbb, legbátrabb felszentelt szolgái, a leglángolóbb hitű, imádságos lelkületű hívei és a buzgón engesztelők sokasága odaáramlik Szíve köré. Kihúzogatják töviseit, letörölgetik véres sebeit és csókjaikkal borítják. Ti is köztük vagytok, drága kicsi Gyermekeim.
Majd így szól hozzájuk:
Köszönöm, Barátaim, az együtt érző szereteteteket, vigasztalásotokat. Már sokat enyhítettetek szenvedésemen. Fájdalmaimat akkor tudnátok teljesen elmulasztani, ha imádkoznátok rosszakaróitok, az egyházi szabadkőművesek megtéréséért. Ők is az Én szeretett gyermekeim, és a kárhozat felé haladnak. Kérjétek Szentlelkemet, hogy a Nagyfigyelmeztetéskor az egyházi szabadkőművesek is fogadják el Irgalmasságomat, láthassák meg utálatos bűneiket és bánják meg azokat. Ti vagytok, Kicsinyeim, az Én bátor hadseregem. Fegyveretek a Keresztes imahadjárat füzete és a rózsafüzérek, pajzsotok az Én Szent piros Vérem, mellyel tetőtől talpig beborítottalak benneteket. Győzelemre vezetlek benneteket.
 
Köszönöm, hogy meghallgattatok és nagy szeretetünkben Atyám és Én egyszerre áldunk meg titeket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

 

 

 

 

John Vennari: AZ ALTA VENDITA – A NEMES BOSSZÚ ÁLLANDÓ UTASÍTÁSA

Szabadkőműves terv a Katolikus Egyház lerombolására*“Mert nem a vér és a test ellen kell küzdenünk, hanem a fejedelemségek ellen, a hatalmasságok ellen, a sötétség világának kormányzói ellen, a gonoszságnak az ég magasságaiban lévő szellemei ellen.” (Ef 6, 12) “A végső célunk ugyanaz, ami Voltaire-é és a francia forradalomé – a katolicizmus, sőt a kereszténység eszméinek végleges megsemmisítése.” (Az “Állandó utasítás”-ból)

Nem sok katolikus ismeri “A Nemes Bosszú állandó utasítása” című titkos dokumentumot, amelyet a XIX. század elején írtak, és amely tervet dolgozott ki a katolikus egyház felbomlasztására.

Az Alta Vendita – A Nemes Bosszú Állandó utasítása

Az Alta Vendita – A Nemes Bosszú Állandó utasítása Az angol kiadás címlapja

A “Nemes Bosszú” a “Carbonari” nevű, a szabadkőművességhez kapcsolódó titkos társaság legfelsőbb páholya volt. (A “Carbonari”-t a szabadkőművességgel együtt elítélte a katolikus egyház.) Fr. E. Cahill SJ a “Szabadkőművesség és a keresztényellenes mozgalom” című könyvében azt állítja: “Általánosan feltételezik, hogy a Nemes Bosszú a maga idejében az európai szabadkőművesség irányító központja volt.” A “Carbonari” a legaktívabban Olaszországban és Franciaországban fejtette ki hatását.

Rudolf Graber püspök az “Athanasius és korunk egyháza” című könyvében idéz egy szabadkőművest, aki kijelentette: “[A szabadkőművesség] célja immár nem az egyház elpusztítása, hanem felhasználása beszivárgás által.”
Más szóval: mivel a szabadkőművesség nem képes teljesen kiirtani Krisztus egyházát, azt tervezi, hogy gyökeresen megsemmisíti a katolicizmus társadalmi befolyását, de ezen kívül fel akarja használni az egyház struktúráját, mint a “megújulás”, “haladás” és “felvilágosodás” eszközét számos elvének és céljának előmozdítására.

Bevezető

“A Nemes Bosszú állandó utasítása” című dokumentumban kifejtett stratégia megdöbbentően merész és ravasz. A dokumentum elejétől kezdve egy olyan folyamatról beszél, amelynek megvalósítása évtizedeket igényel. A dokumentum megfogalmazói tudták, hogy nem fogják látni annak megvalósulását. Egy olyan munkát kezdeményeztek, amelyet a beavatottak egymást követő nemzedékei fognak elvégezni. “Az állandó utasítás” ezt mondja: “A mi sorainkban a katona meghal, de a harc folytatódik.”
Az “Utasítás” megköveteli a liberális eszmék és axiómák terjesztését a társadalomban és a katolikus egyház intézményein belül, úgy, hogy a laikusok, a szeminaristák, a klerikusok és az elöljárók évek alatt fokozatosan szívják magukba a progresszív elveket. Idővel ez az egyöntetű gondolkodás oly meggyőző lesz, hogy olyan papokat és püspököket fognak szentelni és olyan bíborosokat fognak kinevezni, akiknek a gondolkodása lépést tart a francia forradalom “Emberi Jogok Nyilatkozata” és az “1789-es elvek” című dokumentumaiban gyökerező modern gondolatokkal (a vallások egyenlőségével, az egyház és az állam elválasztásával, a vallási pluralizmussal stb.).
Végül azok sorából fognak pápát választani, akik az egyházat a “felvilágosodás” és a “megújulás” ösvényén vezetik. Azt állították, hogy nem céljuk szabadkőművest ültetni Péter székébe. Céljuk olyan környezet létrehozása, amely végül olyan pápát és hierarchiát eredményez, amelyet meggyőztek a liberális katolicizmus eszméi, miközben valamennyien hithű katolikusnak hiszik magukat.
Azután ezek a katolikus vezetők nem fognak már szembeszállni a forradalom modern eszméivel (ami a pápák állandó gyakorlata volt 1789-től 1958-ig, XII. Piusz haláláig, akik ezeket a liberális elveket elítélték), hanem beolvasztják azokat az egyházba. Ez végül olyan katolikus klérust és katolikus laikusokat eredményez, akik a felvilágosodás zászlói alatt fognak menetelni, miközben úgy gondolják, hogy a pápai zászlók alatt menetelnek.

Lehetséges mindez?

Mindazok számára, akik esetleg azt hiszik, hogy ez a terv túlságosan messzire megy, s ezért az ellenség számára reménytelen azt elérni, meg kell jegyezni, hogy úgy IX. Piusz, mint XIII. Leó pápa kérte, hogy “Az állandó utasítás”-t tegyék közzé, kétségtelenül azért, hogy megakadályozzák, hogy ilyen tragédia bekövetkezzék.
Mindazonáltal, ha ilyen sötét fejlemény valaha bekövetkezik, nyilvánvalóan lesz három csalhatatlan eszköze a felismerésének:

1) Ez olyan nagyságú felfordulást fog okozni, hogy az egész világ tudatára ébred, hogy nagy forradalom ment végbe a katolikus egyházon belül a modern eszmék vonalán. Világos lesz mindenki számára, hogy egy “modernizálás” ment végbe.
2) Egy új teológiát fognak bevezetni, amely ellentmond a korábbi tanításoknak.
3) Maguk a szabadkőművesek fogják kikukorékolni a győzelmüket, azt hívén, hogy a katolikus egyház végre “meglátta a fényt” olyan kérdésekben, mint a vallások egyenlősége, a világi állam, a pluralizmus, és minden egyéb kompromisszumban, amelyet elértek.

A “Nemes Bosszú” dokumentumainak hitelessége

A “Nemes Bosszú” titkos iratai, amelyek XVI. Gergely pápa kezébe kerültek, az 1820-1846 közötti korszakot ölelik fel. Ezeket IX. Piusz pápa kérésére Cretineau-Joly tette közzé “A római egyház és a forradalom” című művében.
IX. Piusz pápa az 1861. február 25-i keltezésű, a szerzőhöz intézett jóváhagyó levelében kezeskedett e dokumentumok hitelessége mellett, de nem engedte meg senkinek sem közétenni “A Nemes Bosszú” e levelekben szereplő tagjait.
A Nemes Bosszú állandó utasításának teljes szövege Msgr. George E. Dillon-nak a “Leleplezett Grand Orient szabadkőművesség” című könyvében is szerepel. Amikor XIII. Leó pápa kézhez kapta Msgr. Dillon könyvének egy példányát, a könyv oly nagy hatást gyakorolt rá, hogy elrendelte, készítsék el olasz fordítását és tegyék közzé a saját költségén.

“Humanum Genus” kezdetű, 1884-es enciklikájában felhívta a katolikus vezetők figyelmét, hogy “leplezzék le a szabadkőművességet, és tegyék világossá mindenki előtt, hogy valójában mi az.” E dokumentumok közzététele egyfajta eszköze a “leleplezésnek”. És ha a pápák kérték, hogy ezek a levelek legyenek közzétéve, ezt azért tették, mert azt akarták, hogy az összes katolikus tudja meg, hogy a titkos társaságok azt tervezik, hogy belülről forgatják fel az egyházat – s így a katolikusok résen lesznek, és remélhetőleg megakadályozzák, hogy egy ilyen katasztrófa bekövetkezzék.

“A Nemes Bosszú állandó utasítása”

Az alább következők nem tartalmazzák a teljes utasítást, hanem csak azokat a részeit, amelyek a témánk szempontjából a legfontosabbak. Íme a dokumentum (kiemelések Vennaritól):
“A végső célunk ugyanaz, ami Voltaire-é és a francia forradalomé – a katolicizmusnak, sőt a kereszténység eszméinek végleges megsemmisítése…
A pápa, bárki is az, sohasem fog közeledni a titkos társaságokhoz; a titkos társaságoknak kell képesnek lenniük megtenni az első lépést az egyház felé, azzal a céllal, hogy meghódítsák a pápát és az egyházat.
A munka, amelyre vállalkozunk, nem egy nap, nem egy hónap, nem egy év munkája, lehet, hogy egy évszázad feladata, de a mi sorainkban a katona meghal, miközben a harc folytatódik.
Nem akarjuk megnyerni a pápát az ügyünknek, nem akarjuk, hogy híve legyen elveinknek, terjesztője a mi eszméinknek. Ez nevetséges álom lenne; és ha az események valamiképpen úgy alakulnának, ha például a bíborosok, illetve az elöljárók szabad akaratukból, illetve meglepetést keltve részesei lennének a titkainknak, ez egyáltalán nem ösztönözne minket arra, hogy azt kívánjuk, hogy az ilyen személyekből legyenek pápák, hiszen ez romboló hatással lenne az ügyünkre. Egyedül a becsvágyuk vinné őket aposztáziába; a hatalom követelményei arra késztetnék őket, hogy minket feláldozzanak. Amit kérnünk kell, amit keresnünk kell, amire várnunk kell, mint a zsidók a Messiásra: az a mi igényeink szerinti pápa…
Ezzel biztonságosabban haladunk majd az egyház elleni roham felé, mint franciaországi testvéreink pamfletjeikkel, sőt mint Anglia aranyával. Akarjátok tudni ennek okát? Az ok az, hogy ennek birtokában, annak érdekében, hogy szétzúzzuk azt a sziklát, amelyre Isten építette az egyházát, nincs szükségünk már hannibáli ecetre**, sem puskaporra, de még a fegyvereinkre sem. Ha Péter utódjának kisujját bevontuk a játszmánkba, ez a kisujj éppen olyan jó e keresztes hadjárat számára, mint az összes II. Orbánok és Szent Bernátok a kereszténység terjesztésében voltak.
Nem kételkedünk abban, hogy elérjük erőfeszítéseinknek ezt a legfőbb célját. De mikor? De hogyan? Az ismeretlen még nem tárult fel. Mindazonáltal, mivel semmi sem téríthet el minket a felvázolt tervtől, ellenben mindennek erre kell irányulnia, mintha már holnap siker koronázná a vázlatosan megfogalmazott munkánkat, ebben az utasításban, amely titokban fog maradni a kezdők számára, néhány tanácsot akarunk adni a legfelsőbb [páholy] vezetői számára, hogy azokat adják át minden testvérnek utasítás vagy emlékeztető formájában…
Annak érdekében tehát, hogy olyan pápát biztosítsunk magunknak, aki a kívánt hatósugárral rendelkezik, mindenekelőtt e pápa számára olyan nemzedéket kell formálni, amely méltó arra az uralkodásra, amelyről álmodunk. Hagyjuk az idős és érett korú embereket, és forduljunk a fiatalokhoz, sőt, ha lehetséges, a gyermekekhez… Kis fáradsággal azt a hírnevet fogjátok szerezni magatok számára, hogy jó keresztények és tisztalelkű hazafiak vagytok.
Ez a hírnév segít majd hozzáférhetővé tenni tanításainkat a fiatal papok és szerzetesek számára. Néhány év alatt ezek a fiatal papok fognak elfoglalni minden funkciót ők lesznek az uralkodó tanácsosai, és őket fogják meghívni pápát választani, akinek azután uralkodnia kell. És ez a pápa, kortársaihoz hasonlóan, többé-kevésbé szükségképpen át lesz itatva az olasz [forradalmi és humanitárius] elvekkel, amiket mi fogunk köztudatba vinni. Kicsiny fekete mustármag, amit mi szórunk a földre, de az igazságosság napfénye azt a legnagyobb hatalommá fogja növelni, és egy napon látni fogják azt a gazdag aratást, amelyet ez a kicsiny mag létrehoz.
Ezen az úton, amelyet testvéreink számára kijelölünk, nagy akadályok találhatók, amelyeket le kell győzni, több nehézség lesz, amelyet meg kell oldani. Ezek felett győzedelmeskedni fogtok tapasztalataitok és tisztánlátásotok erejénél fogva, de a cél oly ragyogó, hogy minden szelet be kell fogni a vitorlánkba, hogy elérjük azt. Forradalmasítani akarjátok Itáliát; keressetek hát olyan pápát, akinek a képét az imént megrajzoltuk. Létre akarjátok hozni a kiválasztottak uralmát Babilon kéjnőjének trónján; meneteljen hát a klérus a ti zászlaitok alatt, azt hívén, hogy az apostoli kulcsok zászlajához tartozikAzt akarjátok, hogy a zsarnokok és elnyomók utolsó nyoma is eltűnjön; vessétek ki a hálótokat, mint Simon, Jónás fia; vessétek ki a sekrestyékben, a szemináriumokban, a kolostorokban, ne a tenger fenekén, és ha nem sietitek el a dolgot, csodálatosabb halfogást ígérhetünk nektek, mint Péteré volt. Ő halászból az emberek halásza lett; ti barátokat szereztek az Apostoli Szentszék környezetében. Forradalmat fognak hirdetni tiarában és püspöki palástban, kereszttel és zászlóval menetelve, egy olyan forradalmat, amelyet csupán egy kicsit kell siettetni, és a tüze elterjed a világ négy sarkáig.”
Ránk marad annak vizsgálata, hogy milyen sikeres volt ez a terv.

“Barátom, a felvilágosodás magjai forgószélbe vannak elhintve”

A XIX. század folyamán a társadalmat egyre inkább átjárták a felvilágosodás és a francia forradalom liberális elvei, mégpedig a katolikus hit és a katolikus állam nagy kárára. A vallási pluralizmus, vallási közömbösség állítólag “kedves és nemes” fogalmai, a demokrácia, amely minden hatalmat a népből származtat, a szabadság hamis elgondolásai, az egyház és állam elválasztása, a hitvallások vegyítése és más újítások megragadták a felvilágosodás utáni Európa lelkiségét, megfertőzve az államférfiakat és az egyházi személyeket egyaránt.
A XIX. századnak és a XX. század elejének pápái teljes harckészültséggel viseltek háborút e veszélyes tendenciák ellen. Tisztánlátásukból kifolyólag, mely megalkuvás nélküli hitükben gyökerezett, nem lehetett őket becsapni. Tudták, hogy a rossz elvek, bármilyen tiszteletre méltónak is látszanak, nem hozhatnak jó gyümölcsöt, márpedig ezek a lehető legrosszabb elvek voltak, mivel nem pusztán eretnekségben, hanem kifejezetten hitetlenségben gyökereztek.

Azokhoz a parancsnokló tábornokokhoz hasonlóan, akik felismerik, hogy az általuk birtokolt területet minden áron tartani kell, ezek a pápák hathatós ágyúkat irányítottak a modern világ tévedéseire és szünet nélkül tüzeltek. Az enciklikák voltak az ágyúgolyók, és azok sohasem tévesztették el céljukat.

IX. Piusz pápa

IX. Piusz pápa

A legpusztítóbb robbanás IX. Piusz pápa 1864-es Syllabus-ából jött, és amikor a füst eloszlott, a háború minden résztvevője biztonsággal tudta, melyik oldalon áll. A demarkációs vonalak világosan meg lettek húzva. Ebben a nagy Syllabus-ban IX. Piusz elítélte a modern világ fő tévedéseit, nem azért, mert modernek voltak, hanem mert ezek az új eszmék a panteista materializmusban gyökereztek, és ezért összeférhetetlenek voltak a katolikus hittel és rombolták a társadalmat. A Syllabus tanítása liberalizmus-ellenes, a liberalizmus elvei Syllabus-ellenesek voltak. Ezt mindkét oldal biztosan felismerte. Denis Fahey atya IX. Piuszhoz hasonlóan a liberális elveket az ember panteista istenítésének nevezte. És hasonlóan nyilatkozott a másik oldal is: “Egy iskola nem maradhat semleges a Syllabus és az Emberi jogok Nyilatkozata között.” – mondta Ferdinand Buisson francia szabadkőműves.

Liberális katolikusok

A XIX. század mégis bemutatta a katolikusoknak egy új fajtáját, akik utópista módon kompromisszumot kerestek a kettő között. Ezek az emberek keresték azt, amit “jónak” hittek az 1789-es elvekben, és megpróbálták azokat bevezetni az egyházba. Sok pap, akit megfertőzött a kor szelleme, fennakadt ebben a hálóban, amelyet “kivetettek a sekrestyékben és a szemináriumokban”; ők “liberális katolikusként” váltak ismertté. IX. Piusz szerint ők voltak az egyház legrosszabb ellenségei. Ennek ellenére számuk növekedett.

Szent X. Piusz pápa és a modernizmus

Szent X. Piusz pápa

Szent X. Piusz pápa

Ez a válság a XX. század elején tetőzött, amikor 1789 liberalizmusának széllökéséből a modernizmus tornádója lett. Fr. Miceli eretnekségként jelölte meg a modernizmust, eredőit pedig a következőkben nevezte meg:
1) Vallási őse a protestáns reformáció;
2) filozófiai őse a felvilágosodás;
3) politikai őse a francia forradalom.
Szent X. Piusz pápa, aki a pápai trónt 1903-ban foglalta el, felismerte, hogy a modernizmus halálos járvány, amelyet fel kell tartóztatni. Azt írta, hogy a pápa legfontosabb kötelessége a katolikus hit tisztaságának és épségének biztosítása, és azt állította, hogy ha e téren semmit nem tenne, nem teljesítené leglényegesebb kötelességét.
Szent X. Piusz a modernizmus elleni küzdelmében kiadott egy enciklikát (“Pascendi”)  és egy Syllabus-t (“Lamentabili”). Előírta az antimodernista esküt minden pap és teológiai tanár számára, megtisztította a szemináriumokat és az egyetemeket a modernistáktól, és kiközösítette a makacs és megátalkodott eretnekeket.
Szent X. Piusz hatékonyan megállította a modernizmus terjedését a maga idejében. De azt mondják, hogy amikor gratuláltak neki e súlyos eretnekség kigyomlálásáért, azt felelte, hogy nem sikerült megölnie a vadállatot, csak a föld alá kényszeríttette. Felhívta a figyelmet, hogy ha az egyházi vezetők nem éberek, a modernizmus visszatér és életképesebb lesz, mint valaha.

[Közzétevő kiegészítése:

1, Az egész ügy tragédiája onnan indul ki, hogy a modern, modernség pozitív fogalmak, az emberek a korszerű, fejlődő, fejlődés, haladás fogalmakkal asszociálják. Ezért az antimodernista szóra az emberek nagy részének első asszociációja, hogy az illető ósdi, maradi, haladásellenes. Sajnos akik a XIX. században néven nevezték a dolgokat, erre nem gondoltak.

2, Nem áll szándékomban és megfelelő történelmi és teológiai ismeretekkel sem rendelkezem ahhoz, hogy bíráljam ezeknek a pápáknak a törekvését az igaz hit megőrzésére. Sajnos azonban azt kell, hogy mondjam, hogy a nemes törekvések néhol olyan vadhajtásokat hoztak, amelyek inkább károsak voltak a katolikus hit számára, mintsem hogy azt előmozdították volna. Jellemző példája ennek Prohászka Ottokár három művének indexre tétele. Az elsőben (Az intellektualizmus túlhajtásai, 1910) a kanti racionalizmus túlzásaira mutatott rá. A másodikban (Több békességet!, 1910) Prohászka az egyházi vagyonkezelés reformját sürgette. Püspök társai ezért tartották az írást veszélyesnek, de nyíltan ezt nem mondhatták ki, ezért ürügyként az írás ökumenikus hangvételét rótták fel neki. Az akták 1911-ben kerültek ki Rómába, ahol a Prohászka írásait latinra fordító szerzetes önkényesen bírálat alá vette Prohászkának 1907-ben megjelent, Modern katolicizmus című könyvecskéjét is. Prohászka ebben öntudatot akart adni a keresztény híveknek, s irányt kívánt mutatni a kor által felvetett tudományos, társadalmi és kulturális problémák egyházi szempontú végiggondolására. Felvázolta a testvériesség alapjain nyugvó egyházképét is. Az Index Kongregáció X. Piusz regnálása idején, 1911. május 29-én tárgyalta Prohászka három művét, és azokat indexre vétette, azaz katolikus hívőnek azokat nem volt szabad olvasnia. Az eljárás során a kongregáció saját eljárási szabályait is többszörösen megsértette. Forrás, illetve bővebben itt: Mózessy Gergely: X. Piusz és Prohászka összeütközése .]

A kúria résen van

Egy kevésbé ismert dráma, ami XI. Piusz pápaságának ideje alatt bontakozott ki, bizonyítja, hogy a modernista gondolat földalatti patakja nagyon is élő volt a X. Piuszt közvetlenül követő időszakban.
Fr. Raymond Dulac elmondja, hogy az 1923. május 23-i titkos konzisztóriumon XI. Piusz pápa megkérdezett 30 kuriális bíborost egy egyetemes zsinat összehívásának időszerűségéről. A megjelentek között olyan tekintélyes személyiségek voltak, mint Merry del Val, De Lai, Gasparri, Boggiani és Billot bíborosok. A bíborosok az egyetemes zsinat ellen szóltak.
Billot bíboros így figyelmeztetett: “A püspökök közötti mélységes nézeteltéréseket nem lehet elrejteni… A zsinat azzal a kockázattal járna, hogy a végtelenségig vitatkoznának.”
Boggiani emlékeztetett a modernista elméletekre, amelyektől szerinte a papok és püspökök egy része nem mentes. “Ez a mentalitás arra késztetne bizonyos atyákat, hogy olyan előterjesztéseket tennének, olyan módszereket alkalmaznának, amelyek a katolikus hagyománnyal összeegyeztethetetlenek.”
Billot még mélyebbre hatolt. Kifejezte azt a félelmét, hogy nem látják: a zsinat eszméjével “az egyház legrosszabb ellenségei, a modernisták manővereznek, akik – amint azt bizonyos jelek mutatják – már készen állnak, hogy az egyházban kirobbantsák a forradalmat, az új 1789-et.

A zsinat eszméjétől ilyen okok miatt visszarettenve ezek a bíborosok alkalmasabbnak mutatkoztak “az idők jeleinek” felismerésében, mint a II. Vatikáni Zsinat utáni összes teológus együttvéve. De az ő óvatosságuk valószínűleg mélyebben gyökerezett. Valószínűleg megrémítették őket Roca kanonoknak, a kiközösített hírhedt illuminátornak (1830- 1893) írásai, aki forradalmat és egyházi “reformot” hirdetett, és előre megjósolta az egyház felforgatását, amihez egy zsinat vezetne.

Roca kanonok forradalmi delíriumai

Graber püspök az “Atanáziusz és korunk egyháza” című könyvében hivatkozik Roca kanonok jóslatára egy új, felvilágosult egyházról, amelyet “Jézus és az apostolok szocializmusa fog befolyásolni”.
A XIX. század közepén Roca megjósolta: “Az új egyház, amely lehet, hogy nem lesz képes fenntartani semmit sem a skolasztikus tanításból és a korábbi egyház eredeti formájából, mindazonáltal felszentelést és kánoni joghatóságot fog kapni Rómától.” Graber püspök ezt a jóslást kommentálva megjegyezte: “Néhány évvel ezelőtt mindez még elképzelhetetlen volt a számunkra, de ma…?”
Roca kanonok megjövendölt egy liturgikus “reformot” is. A jövő liturgiájára utalva úgy gondolta, hogy “az istentisztelet a római egyház liturgiája, ceremóniája, rítusa és szabályai által irányított formájában rövidesen átalakuláson fog keresztülmenni egy egyetemes zsinat nyomán, amely helyre fogja állítani az apostolok aranykorának tiszteletreméltó egyszerűségét a lelkiismeret és a modern civilizáció követelményeinek megfelelően.”
Megjósolta, hogy e zsinat által “tökéletes összhang jön létre a modern civilizáció és Krisztus, valamint az ő evangéliumi eszméi között. Ez lesz az Új Szociális Rend megszentelése és a modern civilizáció ünnepélyes megkeresztelése.”
Roca beszélt a pápaság jövőjéről is. Ezt írta: “Kilátásban van egy áldozat, ami a kiengesztelés ünnepélyes aktusát fejezi ki… A pápaság el fog bukni, a megszentelt kés alá kerül, amelyet az utolsó zsinat atyái fognak kovácsolni. A pápai cézár egy erre az áldozatbemutatásra koronázott ostya lesz.”
Roca “új vallást”, “új dogmát”, “új rítust”, “új papságot” jósolt meg nagy lelkesedéssel. Az új papokat “progresszistáknak” [sic!] nevezte, a reverenda eltörléséről és “a papok házasságáról” beszélt.
Roca és “A Nemes Bosszú” elgondolkodtató visszhangja megtalálható a rózsakeresztes Dr. Rudolf Steiner 1910-ben kimondott szavaiban: “Szükségünk van egy zsinatra és egy pápára, aki azt összehívja.”

A Nagy Zsinat, amely sohasem lett megtartva

XII. Piusz pápa 1948 körül a hűségesen ortodox nézetű Ruffini bíboros kérésére azt fontolgatta, hogy összehív egy egyetemes zsinatot, sőt néhány évet töltött a szükséges előkészületekkel. Bizonyíték van arra, hogy Róma progresszív elemei végül lebeszélték XII. Piuszt a zsinat összehívásáról, mert ez a zsinat határozott jeleit mutatta annak, hogy összhangban lesz a Humani Generis enciklikával. Eme nagy 1950-es enciklikához hasonlóan ez az új zsinat harcolt volna “a téves nézetek ellen, amelyek azzal fenyegetnek, hogy aláaknázzák a katolikus tanítás alapjait”.
XII. Piusz pápát tragikus módon meggyőzték, hogy túl előrehaladott életkorban van ahhoz, hogy vállára vegye ezt a nagy jelentőségű feladatot, és lemondott a zsinat gondolatáról, hogy “azt majd az utódom összehívja”.

Roncalli “megszenteli az ökumenizmust”

XII. Piusz pápasága (1939-1958) alatt a Szent Officium Ottaviani bíboros bölcs vezetésével biztos katolikus képet őrzött meg, azáltal, hogy a modernizmus vad csikóit biztos kézzel féken tartotta. A mai modernista teológusok közül sokan lekicsinylően emlékeznek arra, hogy ők és barátaik ebben az időszakban “szájkosarat” kaptak.
Mégis, még Ottaviani sem tudta megakadályozni azt, ami 1958-ban történt. Egy új típusú pápa került a pápai trónra, “akit a progresszívek a maguk ügye pártolójának tartottak”. Ő a vonakodó Ottavianit arra kényszerítette, hogy távolítsa el a zárakat, nyissa ki a karámot és gyürkőzzön neki a fejvesztett futásnak.
De ezek nem voltak váratlan események. Amikor XII. Piusz meghalt, Roncalli bíborosnak, a későbbi XXIII. Jánosnak egy régi barátja, Louis Bouyer atya ezt mondta: “Ha megválasztják Roncallit, minden megmenthető: ő képes összehívni a zsinatot és elismerni az ökumenizmust.”
És így is történt. Roncalli bíborost pápává választották, ő összehívta a zsinatot, amely “megszentelte az ökumenizmust”. A “forradalom tiarában és püspöki palástban” megkezdődött.

XXIII. János pápa forradalma

Közismert és bőségesen dokumentált tény, hogy a liberális teológus szakértőknek egy csoportja azzal a kidolgozott tervvel ment el a II. Vatikáni Zsinatra (1962-1965), hogy az egyházat egy “új teológia” beültetésével a maguk képére formálják. Ebben egyetértenek a II. Vatikáni Zsinat és védelmezői és bírálói.
Aloysius J. Wycislo püspök (a II. Vatikáni Forradalom heves védelmezője) “Még egyszer a II. Vatikáni Zsinatról” című könyvében lelkesen kijelenti, hogy “azok a teológusok és biblikus tudósok, akik évekig mellőzve voltak, most zsinati szakértők lettek, és zsinat utáni könyveik és kommentárjaik népszerű olvasmánnyá váltak”.
Megjegyzi, hogy az 1950-es Humani Genesis “pusztító hatással volt számos zsinat előtti teológusra, és kijelenti: a zsinat előkészítése során ezek a nagyrészt francia és kisebb részben német teológusok még mindig mellőzve voltak. János pápa feloldotta néhánynak a tilalmát a legbefolyásosabbak közül. De számos teológus gyanús maradt a Szent Hivatal számára.”
Wycislo püspök olyan progresszív teológusokat dicsőit, mint Hans Küng, Karl Rahner, John Courtney Murray, Yves Congar, Henry de Lubac, Eduard Schillebeeck és Gregory Baum, akik gyanúsak voltak a zsinat előtt, de most a zsinat után a teológia irányító fényei lettek.
Ténylegesen azok kezébe került a Vatikán irányítása, akikre XII. Piusz úgy tekintett, mint olyanokra, akik letértek a katolicizmus útjáról. Tetteik megkoronázásaként kevéssel a zsinat után eltörölték az antimodernista esküt. Szent X. Piusz jövendölése helyes volt. Az éberség hiányában a modernizmus megújult erőben tért vissza.

“Menetelés egy zászló alatt”

Számtalan csata zajlott le a zsinaton a különböző nemzetiségű tradicionalista atyák és a progresszista rajnai csoport között. Tragikus módon végül a liberális modernisták kerültek fölénybe. Nyilvánvaló volt mindenki számára, akinek szeme volt a látásra, hogy a zsinat számos olyan eszmének nyitott ajtót, amelyet korábban elítélt az egyház, de amelyek összhangban voltak a modernista gondolkodással. Ez nem volt véletlen, hanem tervszerűen történt.
A progresszisták elkerülték, hogy a zsinat elítélje a modernista tévedéseket. Ugyanők szándékosan kétértelműségeket iktattak a zsinati szövegekbe, amiket igyekeztek kiaknázni a zsinat után. Ezeket a kétértelműségeket arra használták fel, hogy támogassák

  • a XI. Piusz által elítélt modernizmust,
  • a XIX. és a korai XX. század pápái (de különösen IX. Piusz) által elítélt vallásszabadságot,
  • az ökumenikus jellegű új liturgiát, amelyet Bugnini érsek “a katolikus egyház nagy vívmányának” nevezett,
  • a pápai primátusra csapást mérő kollegialitást
  • és “egy új magatartást a világ felé” – különösen az egyik legradikálisabb zsinati dokumentumban, a “Gaudium et Spes”-ben.

Amint “A Nemes Bosszú állandó utasításának” szerzői remélték, a liberális gondolatok elterjedtek a katolikus hierarchián és az egész egyházon belül. A következmény a hit soha nem látott válsága lett, amely folytonosan súlyosbodik. Ugyanakkor számtalan magas állású egyházi személy – nyilván a zsinati szellemtől elkábítva – folytonosan dicsőíti a zsinat utáni reformokat, melyek ehhez a katasztrófához vezettek.

Taps a szabadkőműves lelátóról

De nemcsak számos egyházi vezető, hanem a szabadkőművesek is dicsőítik az események ezen fordulatát. Örvendenek, hogy a katolikusok végre “meglátták a fényt”, mivel számos szabadkőműves elvet szentesített az egyház.
Yves Marsuadon skót rítusú szabadkőműves “Egy hagyományos szabadkőműves ökumenikus szemlélete” című könyvében ezt mondja: “A katolikusoknak… nem szabad elfelejteniük, hogy minden út Istenhez vezet. El kell, hogy fogadják a materializmus eszméjét, amely a mi szabadkőműves páholyainkból származik, és amely olyan pompásan terjed szét a Vatikán kupolái fölött…”
A II. Vatikáni Zsinat utáni szellem melengette Jacques Mitterand szívét, aki elismerően írta:

“Valami megváltozott az egyházon belül: a papi cölibátus és a születésszabályozás égető problémáira adott pápai válaszokat az egyházon belül is szenvedélyesen tárgyalják. Egyes püspökök, papok, hívők megkérdőjelezik a pápai kijelentéseket. Aki megkérdőjelezi a dogmákat, az egy szabadkőműves számára kötény nélküli szabadkőműves.”

Marcel Prelot francia szenátor ezt írja:

“150 évig harcoltunk azért, hogy az egyházzal szemben érvényre juttassuk a nézeteinket, és nem jártunk sikerrel. Végül jött a II. Vatikáni Zsinat és diadalmaskodtunk. A liberális katolicizmus elveit véglegesen és hivatalosan elfogadta az Anyaszentegyház.”

Prelot kijelentéséhez kommentárt kell fűznünk, mert megkülönböztetést kell tennünk az egyház és az egyházi személyekközött. Lehetetlen, hogy tanbeli tévedéseket “véglegesen és hivatalosan elfogadjon az Anyaszentegyház”. Az egyház, Krisztus Misztikus Teste nem eshet tévedésbe. A mi Urunk megígérte, hogy “a Pokol kapui nem vesznek erőt rajta” (Mt 16,18). De ez nem jelenti azt, hogy az egyházi személyek, még a legmagasabb szinten is, ne fertőződhetnének meg a liberális szellemtől.

Szakítás a múlttal

Azok a “konzervatívok”, akik tagadják, hogy a II. Vatikáni Zsinat különböző tézisei – legalább is a kétértelműségeik, burkolt állításaik és mulasztásaik miatt – szakítást jelentenek a Hagyománnyal és a korábbi tanítóhivatali kijelentésekkel, elmulasztják, hogy meghallgassák a zsinat mozgató személyeit, akik szégyentelenül elismerik e szakítást.
Yves Congar elégtétellel jegyezte meg: “Az egyháznak békésen lezajlott a maga októberi forradalma.”
Ugyanez a Congar állította, hogy a II. Vatikáni Zsinatnak a vallásszabadságról szóló nyilatkozata ellentétes IX. Piusz “Syllabus”- ával:
“Tagadhatatlan, hogy ez a szöveg lényegesen mást mond, mint az 1864-es Syllabus, sőt szinte ellentétes a Syllabus 15, valamint 77-79. tételeivel.”
Később, néhány évvel ezelőtt, Ratzinger bíboros ezt írta: “… A Gaudium et Spes a maga egészében (a vallásszabadsággal összefüggésben) egyfajta ellen-Syllabus. A szöveg… hivatalos megbékélést tükröz az 1789-ben elkezdődő új korszakkal.”

Az 1789-ben elkezdődő új korszak viszont ténylegesen az “emberi jogokat” az isteni jog fölé helyezte. Igazából azért félelmetes Ratzinger kommentárja, mert olyan valakitől jön, aki a Hittani Kongregáció prefektusaként avval van megbízva, hogy őrködjön a katolikus tan tisztasága fölött. De idézhetjük Suenens bíborost is, aki maga is zsinati atya volt, eltűnt régi rezsimekről beszélt, és azt mondta: “A II. Vatikáni Zsinat a francia forradalom az egyházban.”

A II. vatikáni Zsinat dokumentumainak státusa

A katolikusok egy része éveken keresztül abban a tévedésben volt, hogy a pasztorális II. Vatikáni Zsinatot ugyanazon hittel kell elfogadniuk, mint a dogmatikus zsinatokat. Ám ez nem így van.
A zsinati atyák ismételten utaltak arra, hogy ez pasztorális zsinat, vagyis nem olyan zsinat, amely a hitet definiálja,hanem azt alkalmazza.
A tényt, hogy a II. Vatikáni Zsinat csekélyebb értékű, mint egy dogmatikus zsinat, megerősítette egy zsinati atya, Thomas Morris püspök is: “Megnyugodtam, amikor kijelentették, hogy ez a zsinat nem akart végleges meghatározást adni tanbeli tételekről, mert egy tanbeli megállapítást nagyon gondosan kell megfogalmazni, míg én a zsinati szövegeket kísérleti szövegeknek és reformálandóknak tekintem.”

A II. Vatikáni Zsinat végén a püspökök megkérdezték a zsinat titkárát, Pericle Felici érseket, hogy milyen teológiai “súlya” van a zsinatnak. Felici így válaszolt:
“Meg kell különböztetni azokat a fejezeteket, amelyeket már dogmaként határoztak meg a múltban, azoktól, amelyek csupán tervezetek. Ez utóbbiakkal szemben visszafogottsággal kell élnünk.”

A zsinat lezárása után VI. Pál pápa ezt a magyarázatot adta:
“Vannak, akik megkérdezik, hogy milyen teológiai minősítést akart adni a zsinat saját dokumentumainak. A válasz ismeretes mindazoknak, akik visszaemlékeznek az 1964. március 6-i, majd 1964. november 16-án megismételt zsinati nyilatkozatra: a zsinat pasztorális jellegénél fogva elkerülte, hogy rendkívüli módon dogmákat tévedhetetlenül kimondjon.”

Más szóval: eltérően a dogmatikus zsinatoktól, a II. Vatikáni Zsinat nem parancsol fenntartás nélküli hitet.
A II. Vatikáni Zsinat bőbeszédű, kétértelmű kijelentései nem hasonlíthatók össze a dogmatikus kijelentésekkel. A katolikusok ellenállhatnak a zsinat minden olyan tanításának, amely ellentmond a Szent Tanítóhivatal örök tanításának.

“Forradalom tiarában és püspöki palástban”

A II. Vatikáni Zsinatot követő forradalom magán viseli azokat az ismertetőjegyeket, amelyek “A Nemes Bosszú állandó utasítása” terveinek és Roca kanonok jövendölésének teljesülésére utalnak:

1) Az egész világ tanúja volt a mélységes változásoknak a katolikus egyházon belül, és ezek a változások lépést tartottak a modern világgal.
2) A II. Vatikáni Zsinat védelmezői is, bírálói is állítják, hogy a zsinat bizonyos tanítóhivatali kijelentései szakítottak a múlttal.
3) Maguk a szabadkőművesek állítják, hogy az ő eszméik “nagyszerűen szétterjedtek a Szent Péter Bazilika kupolái fölött. dómban”.

Az egyház keresztútja

A keresztútban, amelyet az egyház most jár, semmi rejtélyesség nincs. A jelenlegi egyházi vezetők, a múlt pápáit figyelmen kívül hagyva, olyan kompromittált építményt emeltek, amely önmagától omlik össze. Noha VI. Pál felismerte, hogy “az egyház az önpusztítás állapotában van”, mégis ragaszkodott ahhoz, hogy ennek az önpusztításnak az oka, az aggiornamento teljes gőzzel tovább folytatódjék.

Eme “sátáni zavarodottság” láttán (a mai hierarchia sok tagjának lelkiállapotát leíró jelző a Fatimai Lucia nővértől származik), a minden katolikusra vonatkozó reagálás csakis ez lehet:

1) Sokat imádkozni, különösen a Rózsafűzért.
2) Megtanulni és élni a katolikus egyház hagyományos dogmatikáját és erkölcstanát, ahogyan az a zsinatot megelőző könyvekben található.
3) Ragaszkodni a latin nyelvű tridenti miséhez, amelyben teljességében jelen van a katolikus hit és az imádás lelkülete, és nem korlátozza azt a mai ökumenizmus.
4) Szívvel-lélekkel és egységesen ellenállni a zsinat utáni liberális irányzatoknak, melyek sértik Krisztus Titokzatos Testét.
5) Szeretettel tanítani másokat a hit hagyományos igazságaira és figyelmeztetni őket korunk tévedéseire.
6) Imádkozni azért, hogy a józan hithez való visszatérés magával ragadja az egyházi méltóságokat is.
7) Nagy bizalommal lenni a Szűzanya iránt, aki képes visszavezetni egyházi vezetőinket a katolikus hagyományhoz.
8) Sohasem kompromisszumot kötni.

Közzétevő megjegyzése: Evvel a nyolc ponttal egyet lehet érteni. Számomra – aki gyakorlatilag olyan világban nőttem fel, hogy 12-13 éves korom óta nem találkoztam a latin nyelvű tridenti liturgiával – elég kínos egy latin nyelvű szentmisét végighallgatni. Próbálkoztam vele többször, kezemben a misét kísérő magyar és latin nyelvű brossurával, igyekeztem eltalálni, éppen hol is járunk most, és azon merengtem, mennyivel tisztább és egyszerűbb a szentmisét anyanyelvünkön hallgatni, ill. azon részt venni. Tessék mondani, nem lehetne ezen segíteni? Nem lehetne hagyományos, zsinat előtti liturgiát követő szentmisét magyar nyelven tartani? Ilyenkor elgondolkozom azon, milyen jó a görögkatolikusoknak. Náluk ugyanis nem volt II. Vatikáni Zsinat, legföljebb az “egyéb hírek” kategóriában tettek róla említést. Liturgiájuk 1600 éves, Aranyszájú Szent Jánosra vezethető vissza. Gondolkozom továbbá, mi volna, ha a zsinat előtti misét ünnepelnénk anyanyelvünkön, felőlem akár úgy is, hogy a legszentebb szavak (átváltoztatás) továbbra is latinul hangozzanak el. Vagy mi volna, ha alkotna valaki egy új liturgiát, ami visszalépés lenne a maihoz képest, és kiiktatná azokat a részeket, amelyek a leginkább okot adnak a Bugnini féle misével való szembenállásra. De az anyanyelv használata megmaradna, illetve egyházunk felkínálná a latin nyelvű misét azoknak, akiknek erre lelki igényük van. De hát ezek csak egy laikus gondolatainak csapongásai…

“Csakis ő képes segíteni titeket”

Mivel ez a jelenlegi harc lényegileg természetfeletti küzdelem, nem hagyhatjuk figyelmen kívül a Fatimában 1917-ben kapott természetfeletti segítséget. Minden érintett katolikus hűségesen teljesítse a Fatimai Asszonyunk kéréseit, különösen azt, hogy imádkozzék azért, hogy Oroszország Szűz Mária Szeplőtlen Szívének legyen felajánlva. Ez lesz a kulcs a tévedések felszámolásához nemcsak Oroszországban, hanem világszerte, közöttük az egyházon belül is. Mert a Szeplőtlen Szív megígért győzelmével a liberalizmus, modernizmus és materializmus megátalkodott ügynökei össze lesznek gyűjtve egy általános összejövetel keretében, az evilági fejedelemmel, a Sátánnal együtt, hogy megkapják a végső csapást a Mennyország Királynőjétől.

1.sz. függelék: A szabadkőművesség gyűlölete az egyház iránt

Az ilyen témák, mint az Alta Vendita megvitatásának legnagyobb akadálya, hogy az emberek, a katolikusokat is beleértve nem akarják elhinni, hogy a szabadkőművesség olyan mértékben gyűlöli az egyházat, hogy állandó, fortélyos harcot folytat ellene.
Ez a gyűlölet, valamint az egyház elpusztításának vágya egyaránt dokumentálva van úgy a szabadkőműves, mint a katolikus írásokban. A Francia Forradalom idején a szabadkőművesek csatakiáltása ez volt: “Le a trónnal és az oltárral”. P. Augustine Barruel, korábbi szabadkőműves szerint összeesküvésük célja minden oltárt lerombolni, amelyen Krisztust imádják. A szabadkőművesek Krisztus iránti gyűlöletének egyik jellemző példáját találhatjuk az 1868-as Genfi szabadkőműves Kongresszus nyilatkozatában:

“Le Istennel és Krisztussal! Le az ég és Föld despotáival! Halál a papokra! Ez a mi nagy keresztes hadjáratunk mottója.”

Pápák az újpogányság ellen

A XVIII., XIX. és XX. század első felének nagy pápái folyamatosan éberséget hirdettek a titkos társaságok, azok liberális alapjai, valamint a keresztény

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 38
Heti: 287
Havi: 1 626
Össz.: 482 302

Látogatottság növelés
Oldal: Szabadkőműves terv a Katolikus Egyház tönkretételére
"Virrasszatok tehát, mert nem tudjátok, mely napon jön el uratok." Mt 24:42 - © 2008 - 2024 - azidokvege.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat